Kunden har altid ret...eller?
Ja, jeg har lige lidt mere galde. Var forleden på Burger King. Bestiller en burgermenu af en ikke specielt imødekommende ung knægt. Beder om pomfritsauce, der koster 2 kr. stykket. Da jeg kort får bakken med menuen, mangler pomfritsaucen. Det minder jeg ham da lige om, hvilket medfører, at han kigger på min bon for at se om jeg nu har ret. Hyggeligt at man bliver ”mistænkeliggjort” fordi man gør opmærksom på, at der manglede noget i ens bestilling. Hvad blev der af ”kunden har altid ret”-begrebet? Men Burger King går måske ikke så meget op i hvordan forholdet til deres kunder er?
Jeg har tit undret mig over, hvorfor køen til Burger King er kortere end McDonalds. Personligt kan jeg meget bedre lide maden på BK, men ovenstående giver måske svaret?
2 Comments:
Jeg kan bedre lide vandbakkelser. Og i øvrigt er jeg overtræt. //
Sørensen, du forstår altid at vinkle alt, så det ikke kommer mig til fordel ;-)
Send en kommentar
<< Home